miercuri, 10 martie 2010

MediaCafé lansează www.yahooadvertising.ro


Conceput de echipa locală a Media Café pentru piaţa din România şi extins ca exemplu de bune practici în alte 5 pieţe globale Yahoo!, www.yahooadvertising.ro este prima sursă de informaţii de mare acurateţe referitoare la promovarea online pe cea mai dinamică şi cea mai extinsă audienţă din România – utilizatorii Yahoo!
Media Cafe, reprezentantul exclusiv al Yahoo! în România lansează astăzi, în premieră pentru Europa Centrală şi de Est, un instrument de comunicare cu piaţa de publicitate online din România, oferind date cantitative şi calitative actuale privind traficul din România pe cea mai extinsă reţea de utilizatori online – reţeaua Yahoo! Instrumentul, creat din nevoia locală de a contribui la ierarhizarea corectă şi validată a datelor de audienţă şi trafic online din România, a fost apreciat pe plan regional, astfel că, în următoarea perioadă, acesta va fi extins şi localizat de Yahoo! în 5 pieţe EMEA.
„Yahoo! Advertising oferă clienţilor de publicitate precum şi analiştilor pieţei locale o serie de resurse complete şi actualizate privind dimensiunea şi calitatea audienţei sale online. Instrumentul pune într-o lumină validată şi credibilă poziţia reţelei în clasamentul general al audienţelor online din România, afişând cifre de trafic centralizate şi auditate după metodologia unei companii listate la bursă cum este Yahoo!. Suntem convinşi că acest demers va clarifica poziţia Yahoo! în România în topul audienţelor online şi va contribui la succesul campaniilor de comunicare online cu puterea şi impactul pe care îl are destinaţia numărul 1 online a Românie. În plus proiectul oferă indicii importante privind oportunităţile creative care pot fi dezvoltate în campanii de anvergură pe Yahoo!, prezentând exemple şi studii de caz din cele mai diverse industrii” a declarat Mihai Fanache Managing Director Media Cafe, companie care este reprezentantul exclusiv al Yahoo! în România din 2006.
"Yahooadvertising.ro va fi un proiect relevant pentru piata de publicitate din România. L-am apreciat ca pe unul din cele mai complete produse de acest gen dezvoltate pentru Yahoo! şi avem convingerea că va fi o resursă valoroasă atât pentru piaţă cât şi pentru poziţionarea Yahoo! în România, ” a declarat Marvin Liao – Director Comercial Yahoo! pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Yahoo! a înregistrat în luna ianuarie 2010 un număr total de 7,940,815 de utilizatori unici, cifră care confirmă poziţia de destinaţie on line numărul 1 în România, poziţie pe care o ocupă de peste 10 ani. Reţeaua generează peste 2 miliarde de afişări lunar şi este accesată săptămânal de 9 din 10 utilizatori de Internet.
Yahoo! Advertising prezintă o serie de informaţii demografice şi psihografice care permit targetarea riguroasă şi eficientă a utilizatorilor români şi prezintă cele mai creative campanii locale derulate în ultimii ani. Acest model de interacţiune şi comunicare cu piaţa locală a fost considerat un exemplu de bune practici de către managementul central al reţelei, astfel încât în perioada următoare va fi implementat în alte câteva ţări cu potenţial ridicat pentru Yahoo! aşa cum este România. Echipa care a realizat proiectul este formată din 5 specialişti care asigură accesibilitatea şi suportul local al clienţilor de publicitate online care urmăresc campanii cu eficienţă dovedită în acest mediu.

Niciun comentariu: