marți, 23 martie 2010

Fiesta sau fiasco

Saatchi & Saatchi a realizat cea mai recenta campanie de imagine pentru alunele Fiesta, din portofoliul Intersnack, in urma castigarii unui pitch local. Executiile campaniei cuprind un spot TV, POSM-uri si un website dezvoltat de Kubis Interactive.
Iata ce a declarat Carmen Barda, New Business Director Saatchi & Saatchi: „Dupa un proces indelungat de selectie, finalizat cu validarea propunerilor de catre consumatori printr-o cercetare de piata, suntem foarte fericiti si mandri ca am castigat pitch-ul de relansare Fiesta. Demersul nostru isi propune sa pozitioneze Fiesta ca oferind o gama variata de produse gustoase si crocante, prin cresterea notorietatii si a preferintei catre brand, sub un singur mesaj cheie, legat de timpul liber petrecut impreuna cu prietenii sau familia si "jucaosenia" din spatele oricarei "fiesta". Saatchi & Saatchi isi extinde astfel business-ul pe clientul Intersnack Romania, devenind gardianul brandului Fiesta, alaturi de ChioChips, existent in portofoliul agentiei de 8 ani. Ne bucura feedback-ul pozitiv din partea consumatorilor pentru aceasta campanie si suntem siguri ca vom reusi sa consolidam pozitia de lider in piata de alune a clientului nostru. ”
Despre acest spot se pot spune multe lucruri, dar cu siguranta nu putem spune ca este unul creativ. In primul rand ca asocierea numelui marcii cu petrecerea este atat de evidenta si facila incat nu cred ca era nevoie de vreun pitch local pentru a descoperi acest lucru.
Iata si raspunsul lui Adrian Adrian Climent, Group Brand Manager Intersnack: „Spotul “F-Team” stabileste foarte bine care este noul teritoriu asumat de Fiesta, comunicand echilibrat atat beneficiile rationale cat si cele emotionale. Ne dorim ca aceasta campanie sa creasca notorietatea si performanta brandului si sa stimuleze consumul, pe o piata usor afectata de recesiune. Saatchi & Saatchi a oferit o solutie creativa foarte bine mulata pe brief si suntem increzatori ca acest spot isi va atinge obiectivele stabilite.”
Daca aceasta este o solutie bine mulata pe brief ne putem gandi cu groaza cum arata brief-ul si care erau cerintele acestuia.
Dar ca sa nu fie niciun fel de comentariu am sa va las sa va convingeti singuri. Iata spotul:

Niciun comentariu: