marți, 17 iunie 2008

Saatchi&Saatchi are 4 ad-uri pe short-list-ul de la Cannes





Saatchi & Saatchi Romania se afla pe short-list-ul festivalului de publicitate de la Cannes cu patru lucrari pentru brandul Ariel (Procter&Gamble), la categoria Press Lions. Saatchi & Saatchi este singura agentie romaneasca care reuseste performanta de a fi selectata cu patru lucrari in cadrul aceleiasi categorii (Produse de curatat).
“Sunt foarte mandru sa avem patru ad-uri pe short-list-ul de la Cannes anul acesta. Este mai mult decat orice alta agentie din Romania. Ceea ce ma face si mai mandru este faptul ca lucrarile selectate sunt pentru un client foarte important din reteaua Saatchi.Sunt convins ca s-au strecurat si cateva ghost-uri, dar cred ca aceasta tendinta este pe cale de disparitie”, a spus Nick Hine, Creative Director Saatchi & Saatchi Romania.
“Sa fii shortlistat cu patru lucrari la Cannes este, cu siguranta, o mare realizare pentru Saatchi, pentru Romania si pentru echipa noastra. Cred ca marcheaza un pas creativ semnificativ si este doar primul din ceea ce dorim sa realizam. Aceste nominalizari demonstreaza faptul ca putem concura la un festival de talie internationala si ca ne dorim mai mult, ceea ce se va concretiza in timp”, a declarat Radu Florescu CEO Saatchi & Saatchi Romania.
Campania Unsew cuprinde printurile “Grass”, “Ketchup”, “Hot Chocolate” si “Mustard”.
Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este formata din: Matt Smith & Derek Green (Regional Creative Director); Nick Hine (Creative Director); Daniela Nedelschi (Art Director); Jorg Riommi (Copywriter), Carioca (Fotografie si productie).

Niciun comentariu: