joi, 26 iunie 2008

Cat de grea e despartirea.....


Faptele: Vineri, 20 iunie, in drumul ei spre birou, agentia
Cohn&Jansen|Ashley&Holmes a ramas uimita in fata panoului de pe Arthur
Verona, panou scos de multa vreme din circuitul publicitar. Actionand
intr-o discretie totala, fostul client Cosmote montase in puterea noptii
un nou panou cu inca o oferta in premiera in Romania.
Iata ca, dupa cei doi ani si jumatate in care agentia Cohn si Jansen a
facut panourile Cosmote, a sosit si momentul in care Cosmote sa faca
panoul Cohn si Jansen. Le multumim."
Agentia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes a initiat, prin intermediul panoului
de pe strada Arthur Verona un proiect social, care da ocazia oamenilor
de creatie sa se exprime liber pe subiecte de interes general. Agentia a
achizionat outdoor-ul de pe strada Arthur Verona, unde lunar sunt
publicate lucrarile echipelor de creatie. Drintre subiectele care s-au
regasit de-a lungul timpului pe panou, amintim alegerile electorale din
2008, terorismul, spaga, pupincurismul, sistemul de sanatate, demagogia,
manelele, inundatiile, echipa nationala de fotbal sau consumerismul
excesiv.
Lucrarile postate pe panoul din strada Arthur Verona pot fi vizionate si
pe blogul dedicat panoului: http://www.panouarthurverona.ro/

Niciun comentariu: