luni, 30 noiembrie 2009

Saatchi & Saatchi a fost premiata la Eurobest






Saatchi & Saatchi a castigat un trofeu de bronz in cadrul festivalului Eurobest, desfasurat intre 25 – 27 noiembrie la Amsterdam. Premiul a fost obtinut cu spotul Girls night out, client 121.ro, in categoria « Craft », pentru « Best use of film direction ». De asemenea, agentia a intrat pe lista-scurta a festivalului in categoria «Print » cu cele trei executii ale campaniei « Soundproof City » pentru Sony Ericsson: Harbour, Downtown si Park.

"Eurobest e una dintre marile competitii ale excelentei creative. Faptul ca avem trei lucrari finaliste si un bronz european in categoria grea a craft-ului de film in care au intrat "giganti" precum T-Mobile - Dance si Shelter - House of Cards, ne surprinde placut. Suntem mandri si fericiti cu acest rezultat. E o motivatie in plus sa credem ca putem si mai mult", sustine Daniela Nedelschi, Deputy Creative Director & Head of Art Direction Saatchi & Saatchi.

"Acesta este al doilea premiu pe care il castigam cu spotul pentru campania de siguranta rutiera "121 La Volan", dupa trofeul de aur obtinut la ADOR. Ne bucuram mult pentru recunoastere. Multumim echipei Saatchi & Saatchi pentru ca a crezut in campania noastra si ne-a sprijinit fara rezerve. Multumim Redd's pentru suportul oferit. Aceasta recunoastere imi da incredere in proiectele viitoare din campania agreata cu Comisia Europeana", a declarat Daniela Fugaru Kammrath, redactor-sef 121.ro.

Niciun comentariu: