luni, 9 noiembrie 2009

Noaptea Internetics


Pe 11 noiembrie are loc <>, eveniment dedicat discuţiilor despre industria de MARCOM, publicităţii online şi networkingului.
Internetics 2009, festival de branding, marketing şi advertising online găzduieşte în noaptea de 11 spre 12 noiembrie, în club Prometheus, o sesiune de discuţii, dezbateri şi screening de publicitate online la care sunt aşteptaţi să participe reprezentanţi ai clienţilor din industria de marketing şi comunicare, agenţii înscrise la Internetics 2009, precum şi publicurile acestora.
Seara de 11 noiembrie va începe de la ora 18:30, cu o sesiune de Q&A (Qlients&Agencies), sprijinită de Samsung Electronics România, care va reuni specialişti în marketing, reprezentanţii clienţilor Samsung, Romtelecom, P&G, Ursus, Orange, Carrefour, Mercedes-Benz, LG şi Cosmote, precum şi agenţiile participante la Internetics 2009, într-o discuţie deschisă despre comunicare şi content online, online marketing, content pe TV si mobile, interacţiunea cu consumatorul etc.
De la ora 20: 30 Noaptea Internetics va continua cu un seminar pe tema „Eficienţa în online: potenţial teoretic sau realitate funcţională, acum în România”, susţinut de reprezentanţii Think Digital, HTTpool, Gemius şi trafic.ro, care vor aborda teme precum: usage & attitude, indicatori de audienţă în online, advanced webmetrics, ad-serving si optimizare, măsurarea eficienţei campaniilor publicitare online.
Internetics BeerTweetMeet, componenta informală a Nopţii Internetics, va începe de la ora 22:00 şi va cuprinde, prin amabilitatea Samsung şi Cosmote, online ads screening şi un campionat antrenant de Wii. Ursus va da de băut pentru participanţii în competiţia trofeelor Internetics 2009 şi susţinătorii acestora, iar până la ora 6 dimineaţă echipa Millenium Communications promite distracţie cât cuprinde: campionat de macao pe pedepse, concurs de table fete vs. Baieti şi alte nebunii pe care participanţii le vor descoperi la faţa locului. Noaptea Internetics de pe 11 noiembrie marchează finalizarea etapei de jurizare şi vine în întâmpinarea Galei de premiere Internetics 2009, care va avea loc pe data de 13 noimebrie, în Club Fratelli Studios, organizată cu sprijinul Cosmote.
Internetics 2009, la cea de-a noua ediţie, pune accentul pe soluţiile de comunicare oferite de agenţii clienţilor în contextul actual al pieţei. Scopul festivalului este de a creşte piaţa de comunicare online din România şi de a promova ideile creative şi strategice

Niciun comentariu: