luni, 11 ianuarie 2010

Mediaedge:cia Romania a castigat contul de media Bricostore

Mediaedge:cia (MEC) Romania a castigat contul de media al Bricostore in urma unei licitatii riguroase, organizata la sfarsitul anului trecut. La licitatie au mai participat agentiile Zenith Media si Media Investment.
Mediaedge:cia va oferi clientului Bricostore un set complet de servicii de comunicare media, de analiza a profilului consumatorului si de eficienta a investitiei, optimizarea strategiei, cumparare, planificare si implementare media, online, cercetare si retail.
Comunicarea media va contine atat campanii de promotie cat si campanii de imagine. Prima campanie de media va incepe in luna ianuarie si are ca obiective principale crearea notorietatii in randul publicului-tinta, pozitionarea brandului Bricostore pe piata de retail si cresterea cotei de piata. Strategia de comunicare va fi sustinuta de un mix de media format din TV, OOH, internet, radio si presa.
"Este extraordinar sa incepem anul 2010 alaturi de clientul Bricostore, un puternic jucator pe piata de retail, aflat in plina ascensiune si pe piata romaneasca. Categoria de retail este un punct forte in expertiza MEC, iar scopul nostru este sa aducem un nou suflu clientului Bricostore prin noua strategie de comunicare, creativitate si eficientizare la maximum a investiilor in media, ” a declarat Bogdan Prajisteanu, Director General al Mediaedge:cia (MEC) Romania

Niciun comentariu: