luni, 26 ianuarie 2009
Brandul imbalsamat
Intr-o tara in care nu-ti permiti sa mori o companie de servicii funebre se impune ca brand pe piata romaneasca.
E greu sa ne explicam care sunt sistemele si parghiile de promovare a unei astfel de companii, cert este ca toata lumea a auzit de Anthony’s.
O sa spuneti ca subiectul in sine este macabru si ca nu merita sa despicam firul in patru. O sa vedeti totusi ca subiectul pe care-l propun este mai interesant decat oricare altul. Mai toata lumea interesata de domeniul publicitatii a citit istoria marcilor cu notorietate.
Ce poate fi insa mai interesant decat acest subiect. Cum a ajuns o companie de servicii funerare sa fie atat de cunoscuta, sa devina un brand in Romania.
La urma urmei Anthony’s ofera cam acelasi pachet de servicii pe care-l ofera orice alta companie de pompe funebre(cu mici exceptii), adica: medic constatator deces, imbalsamare, incinerari, consultanta acte inhumare, sicrie din brad, stejar, fag, coroane, aranjamente florare, transport intern si international.
Sunt de 10 ani pe piata pompelor funebre, au pagina de internet si probabil cele mai luxoase dricuri, sicrie de calitate, lucreaza rapid si discret si sunt in centru.
O astfel de companie nu apeleaza niciodata la publicitatea traditionala (spoturi tv, printuri, spot radio) pentru ca o astfel de metoda nu poate sa fie decat daunatoare. De ce? Pentru ca un mesaj din sfera pompelor funebre nu este unul optimist si pentru ca oricat ai avea nevoie de astfel de servicii, atunci cand ai fost lovit de o tragedie in familie, preferi sa cauti tu rezolvarea, nu sa te caute ea pe tine.
Cat se poate de adevarat. Atunci cum se explica succesul unei companii de genul acesta? Sa fie vorba de word of mouth?
Ai vazut tato Floare ce sicriu avea ala, sau ce coroane de flori, sau cum era imbalsamat?
O mare parte din notorietate se datoreaza, oricat de curios ar parea sau ar suna, calitatii serviciilor. Un alt motiv al succesului este acela ca se afla in centru si este foarte usor de gasit, dar cel mai important e profesionalismul.
Anthony’s este vazuta ca o companie, o sa radeti, de fite, pentru ca nu practica preturi ortodoxe. Dar cine s-a respectat in viata o sa se respecte si pe lumea cealalta, iar Anthony’s respecta intotdeauna mortii.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu