Campania de publicitate pentru prevenirea accidentelor rutiere cauzate de viteza la volan are un buget de 500.000 euro Inspectoratul General al Politiei Romane cu sprijinul Petrom demareaza, pentru al treilea an consecutiv, o noua campanie educationala pentru sporirea responsabilitatii in trafic a tuturor conducatorilor auto. Campania se desfasoara la nivelul intregii tari si are drept obiective responsabilizarea participantilor la trafic in vederea adoptarii unui comportament preventiv, constientizarea opiniei publice asupra dinamicii si consecintelor accidentelor rutiere si diminuarea numarului accidentelor rutiere care au drept cauza viteza excesiva. „Romania nu sta deloc bine la numarul de accidente rutiere mortale. Anual, peste 2.700 de oameni mor in urma evenimentelor de acest gen si alti peste 7.000 sunt raniti grav – dupa cum reiese din statisticile Politiei Romane. Aceste cifre ar putea scadea daca toti participantii la trafic ar avea mai multa responsabilitate si bun simt - doua atribute in care credem si care, nu intamplator, sunt componente ale noii platforme de comunicare Petrom. In acest context, sprijinul pe care noi l-am oferit de 3 ani de zile initiativei Inspectoratului General al Politiei Romane este absolut firesc”, a declarat Liliana Stanculet, Corporate Brand Manager, Petrom. Parte a programului de educare a tuturor conducatorilor auto, campania de publicitate „Viteza distruge vieti” este realizata de agentia de publicitate Leo Burnett. Bugetul campaniei publicitare se ridica la 500.000 de euro si este suportat in totalitate de catre Petrom, companie care a alocat circa 1.750.000 de euro in perioada 2006-2008, pentru campaniile publicitare care au sustinut programele Politiei Romane. Din punct de vedere creativ, campania porneste de la ideea ca viteza excesiva poate distruge viata ta si a altora si dramatizeaza situatii relevante pentru conducatorii auto de orice varsta. „Odata inceput lucrul la campanie, ne-am dat seama ca avem de-a face cu doua grupuri tinta: clientii Petrom pe de-o parte - familisti si oameni asezati care recurg la viteza ocazional -, iar pe de alta parte, pustii teribilisti care abia si-au luat carnet si pentru care viteza e mod de viata. Statisticile Politiei, alaturi de care Petrom semneaza campania, ne aratau ca victimele proveneau din ambele grupuri, dar incidenta era mai mare, evident, in randul tinerilor. Asadar, ne-am decis sa comunicam acelasi mesaj <marți, 29 iulie 2008
Viteza distruge vieti
Campania de publicitate pentru prevenirea accidentelor rutiere cauzate de viteza la volan are un buget de 500.000 euro Inspectoratul General al Politiei Romane cu sprijinul Petrom demareaza, pentru al treilea an consecutiv, o noua campanie educationala pentru sporirea responsabilitatii in trafic a tuturor conducatorilor auto. Campania se desfasoara la nivelul intregii tari si are drept obiective responsabilizarea participantilor la trafic in vederea adoptarii unui comportament preventiv, constientizarea opiniei publice asupra dinamicii si consecintelor accidentelor rutiere si diminuarea numarului accidentelor rutiere care au drept cauza viteza excesiva. „Romania nu sta deloc bine la numarul de accidente rutiere mortale. Anual, peste 2.700 de oameni mor in urma evenimentelor de acest gen si alti peste 7.000 sunt raniti grav – dupa cum reiese din statisticile Politiei Romane. Aceste cifre ar putea scadea daca toti participantii la trafic ar avea mai multa responsabilitate si bun simt - doua atribute in care credem si care, nu intamplator, sunt componente ale noii platforme de comunicare Petrom. In acest context, sprijinul pe care noi l-am oferit de 3 ani de zile initiativei Inspectoratului General al Politiei Romane este absolut firesc”, a declarat Liliana Stanculet, Corporate Brand Manager, Petrom. Parte a programului de educare a tuturor conducatorilor auto, campania de publicitate „Viteza distruge vieti” este realizata de agentia de publicitate Leo Burnett. Bugetul campaniei publicitare se ridica la 500.000 de euro si este suportat in totalitate de catre Petrom, companie care a alocat circa 1.750.000 de euro in perioada 2006-2008, pentru campaniile publicitare care au sustinut programele Politiei Romane. Din punct de vedere creativ, campania porneste de la ideea ca viteza excesiva poate distruge viata ta si a altora si dramatizeaza situatii relevante pentru conducatorii auto de orice varsta. „Odata inceput lucrul la campanie, ne-am dat seama ca avem de-a face cu doua grupuri tinta: clientii Petrom pe de-o parte - familisti si oameni asezati care recurg la viteza ocazional -, iar pe de alta parte, pustii teribilisti care abia si-au luat carnet si pentru care viteza e mod de viata. Statisticile Politiei, alaturi de care Petrom semneaza campania, ne aratau ca victimele proveneau din ambele grupuri, dar incidenta era mai mare, evident, in randul tinerilor. Asadar, ne-am decis sa comunicam acelasi mesaj <
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu