miercuri, 27 mai 2009

Starcom si Avon parteneri pentru inovatie





Dupa ce timp de doi ani de zile pariul pe inovatie al Avon Cosmetics si Starcom Romania s-a concretizat in cele doua campanii „1din 8 femei” si “Afla ca esti bine”, anul acesta, campania de media are in prim plan lansarea unui brand inovator in categoria produselor cosmetice: rujul Avon Ultra Colour Rich imbogatit cu aur de 24 Karate.

„ Dupa promovarea inovatiei prin lansarile de produse din gama Anew, odata cu lansarea Rujului Ultra Color Rich 24k avem ocazia extraordinara de a promova inovatia si in machiaj. Ne-am dorit ca orice femeie sa poata avea acces la ceva pretios. Am rugat partenerii de la Starcom sa redea prin executiile speciale acesta calitate deosebita”, a declarat Stela Toderascu, PR&Advertising Officer de la Avon Cosmetics.

Campania „Avon 24K Gold Lipstick” se desfasoara in perioada aprile – mai 2009 si porneste de la ideea de pretios. Datorita faptului ca formula rujului este imbogatita cu aur, 24k Gold Lipstick a fost considerat la fel de pretios ca o bijuterie.

Bijuteriile se expun si se prezinta, astfel incat sa sublinieze frumusetea si pretiozitatea lor. Pentru pretiosul 24k Gold lipstick, s-au creat cutii de bijuterii imbracate in catifea si matase care au fost expuse in toalete si saloane de coafura. Fiecare cutie a fost marcata cu simbolul Aur de 24 K, la fel ca in cazul oricarei bijuterii pretioase.

Prin inserarea mostrelor de ruj in pretiosi saculeti de catifea, ideea campaniei a fost executata si in print. La randul lor, printurile nu au mai avut ca suport hartia, ci catifeaua. In aceeasi nota, ramele posterelor de OOH din oras au fost acoperite cu materiale aurite, pentru ca panoul obisnuit sa devina „pretios”.

„Avon este nu doar compania de cosmetice cea mai inovatoare la nivel de produse - sustine si la nivel de comunicare de foarte multa vreme, in mod constant, inovatia; astfel ca atunci cind vine vorba de medii, folosirea lor intr-un mod creativ este deja fireasca. Bazate pe insighturi relevante, ideile propuse sunt gindite sa surprinda , sa creeze experiente si impresii pozitive. Acum am creat o campanie pretioasa, si asteptam rezultate pe masura”, a declarat Corina Bernschutz, director de inovatie la Starcom.

Echipa client-agentie implicata in acest proiect este formata din: Raluca Kisescu – Commercial Marketing Manager si Stela Toderascu PR&Advertising Officer de la Avon Cosmetics, Corina Bernschutz – Director Inovatie, Horea Mihoc – Ambiental Planner, Mihaela Mihai – Creative Planner, Raluca Barsan – Communication Manager si Ruxandra Mateiu – Creative Planner de la Starcom.

Starcom este prima si singura agentie de media din Romania premiata la Cannes Lions, cea mai prestigioasa competitie internationala de publicitate.

Niciun comentariu: