luni, 18 mai 2009
GAP in Romania
MSPS a lansat în România brandul GAP, unul din liderii mondiali în design vestimentar şi totodată, una dintre cele mai recunoscute şi îndrăgite mărci americane. Activităţile de relaţii cu presa, dar şi social media, pentru Gap România sunt gestionate la nivel local de către agenţia CIVITAS Global, agenţie afiliată Ketchum.
Brandul Gap a fost lansat în România săptămăna trecută printr-un eveniment de inaugurare a primului magazin deschis in Băneasa Shopping City. Agenţia MSPS asigură serviciile de BTL, precum şi programe de CRM (customer relationship management) pentru Gap.
„Cele două agenţii au înţeles filosofia brand-ului şi au reuşit să genereze un impact important pe piaţă chiar de la prima noastră lansare. Vom face în continuare echipa pentru ca Gap să devină una dintre cele mai îndrăgite mărci şi in România ", a spus Stelios Skordalakis, Marketing Manager, Marinopoulos România, reprezentant Gap pentru marketing şi comunicare la nivel regional.
„În Grecia, am lansat cu succes brand-ul Gap anul trecut, unde clientul nostru are deja 6 magazine. Suntem încantaţi că am fost aleşi parteneri de comunicare în sprijinirea expansiunii brandului în România, unde avem, de asemenea, o prezenţă puternică", a afirmat Christos Damalas, Partener, MSPS.
"Este o adevarată plăcere să lucrăm pentru Gap, o marcă pe care pur şi simplu o îndrăgim, pentru că este plină de viaţă, culoare şi dinamism. Pasiunea noastră pentru acest brand, care sărbătoreşte 40 de ani de succes pe plan internaţional, se transmite automat şi în munca noastră pentru Gap", a spus Tereza Valcan, Managing Director, Civitas Global România.
Noul magazin GAP oferă articole de îmbăcăminte şi accesorii pentru femei, bărbaţi, copii, prin GapKids şi bebeluşi şi copii mici prin linia babyGap. De la îmbrăcămintea business casual şi până la binecunoscutele ţinute în stil clasic american, colecţiile Gap reprezintă o chintesenţă a filosofiei acestei mărci: noutate, culoare, design şi mai ales, exprimarea stilului personal. Ceea ce diferenţiază Gap de alte mărci este tocmai modul prin care îşi încurajează clienţii să se exprime liber şi să îşi menţină stilul personal, prin diversitatea colecţiei care îmbină clasicul şi modernul cu un design impecabil.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu