joi, 6 martie 2008
Noul logo Dacia nu deschide drumuri, deschide bere
Dacia si-a schimbat logo-ul cu ocazia lansarii noului model Sandero, la Salonul Auto de la Geneva. Nu o sa discut despre masina, caracteristici, design si nici performante, voi vorbi strict de noua identitate vizuala adoptata de Dacia. Cel mai bine ar fi sa vedem ce a declarat producatorul: "Noul logo Dacia, dezvaluit la Salonul de la Geneva, exprima, asemenea produselor marcii, modernitate, simplitate si robustete. Albastrul, culoarea emblematica a marcii, este in continuare prezenta, dar capata un ton mai profund si mai nobil."
Da domnule producator aveti perfecta dreptate, tonul e „nobil”, „profund”, insa noua sigla aduce cu desfacatorul de bere stas, si chiar daca am face o analogie cat se poate de subtila tot nu am ajunge la nimic nobil, fiindca berea nu e o bautura nobila, poate daca aduceati din creion cu un tirbuson va puteam intelege, asa insa.......
Sa trecem totusi peste forma si sa aruncam o privire la cromatica acestui logo. Argintiu si albastru, aceasta cominatie magnifica, face sa crape de invidie toti caldararii din satele tiganesti cu traditie. Albastrul e ce-i drept schimbat e mai serios ca niciodata, e acea nuanta care o poti vedea pe cer atunci cand sta sa inceapa furtuna. Ati vazut asadar ce simplu se transforma un logo care promitea, vezi Logan, intr-o porcarie sinistra. Felcitari designerilor ca au maltratat singura marca autohtona ce mai tinea fruntea sus.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu