miercuri, 16 decembrie 2009
BUNĂTĂRIE - bunătăţi din grâne cum erau odată
Agenţia Pygmalion – Advertising Facilitator a finalizat procesul de branding pentru “Bunătărie”, brand aflat în portofoliul Europa Star Service - un producător de produse de panificaţie şi un viitor jucător pe piaţa lanţurilor de magazine dedicate alimentaţiei sănătoase.
Identitatea vizuală dezvoltată de Art Directorul Alexu Toader, transpune grafic grija pentru detaliu şi respectul pentru tradiţie caracteristice brandului "Bunătărie". Preţios, dar în acelaşi timp cald şi prietenos, logo-ul este format dintr-o combinaţie de litere, forme şi culori care transmit ideea de natural şi autentic şi îi conferă un grad mare de recognoscibilitate la raft. Practic, povestea propusă prin identitatea verbală este continuată coerent la nivel grafic prin cromatică, familia de fonturi alese şi ilustraţie.
“Am considerat ca avem în faţa noastră un brief din care putem face ceva frumos, de care să fim mândri. Pot spune că s-a mers pe ideea cea mai curajoasă dintre propunerile pe care le-am inaintat către Europa Star Service, ceea ce ne-a dat de înţeles că vom avea un drum lung şi plăcut alături de aceştia” a declarat Andrei Sandu, managing partner al Pygmalion – Advertising Facilitator.
Esenţa brandului are la bază ideea calităţii desăvârşite într-un mix echilibrat de brutărie şi bunătăti făcute în casă, totul într-o armonie idilică. Substantivizarea reclamă pasiunea şi tradiţia păstrate după o rânduială veche, păstrată an cu an şi rumenită la gura cuptorului.
Plecând de la tradiţia vazută ca un ingredient al succesului, meşteşugul morăritului şi panificaţiei capătă valenţe moderne, transformând vechea îndeletnicire într-un business autentic.
Echipa Pygmalion – Advertising Facilitator care a dezvoltat proiectul a fost compusă din Andrei Sandu – Managing Partner, Alexu Toader - Art Director, Alexandra Mocanu – Account Executive, Ciprian Banică – Head of Copy, Mihai Lungeanu – Creative Partner, Raluca Mihălăchioiu – Senior Public Advisor. Din partea Europa Star Service agenţia a lucrat cu George Mănescu – Marketing Manager Bunătărie.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
6 comentarii:
Căciulile de pe Ă in logo nu demonstrează nici atenţie la detaliu nici respect pentru tradiţie. Chiar opusul.
De ce? Ce are sula cu prefectura? Atunci cand faci un comentariu as prefera sa argumentezi. Nu e normal sa spui ca logo-ul nu demonstreaza atentie la detaliu si nici respect pentru traditie doar pentru ca a folosit caciuli la A. E absurd.
Sula are cu prefectura ca acele caciuli sunt incorecte tipografic. Cu alte cuvinte, cel care a facut logo-ul respectiv habar nu are de tipografie romaneasca. Un "detaliu" important.
Iar iritarea voastra demonstreaza ca aveti habar de acest lucru la fel de bine ca si el.
Tu esti singurul care a observat acest detaliu. In ceea ce priveste incorectitudinea tipografica iti spun sincer ca nu stiu in ce consta. Poti foarte bine sa asociezi acele caciulite cu doua pasari pe cer, asta daca ai imaginatie. Nu zic ca nu ai dreptate, nu am cum sa te contrazic pentru ca nu stiu foarte multe lucruri despre tipografia romaneasca. Ar fi foarte frumos daca ne-ai impartasi si noua mai multe informatii vizavi de acest subiect foarte interesant.
Ca sunt primul si singurul care observa e mai mult decat trist. Pasari pe cer, intr-adevar. Locul imaginatiei nu e in caciulile de pe ă, acolo e nevoie doar de o minima competenta
http://www.secarica.ro/
http://kitblog.com/2008/10/romanian_diacritic_marks.html
si un articol amplu in Decat o Revista, pdf-ul din link, dar are 17 MB
http://www.decatorevista.ro/DecatORevista.pdf
Dragos ai dreptate de aceea te-am rugat sa argumentezi. Daca ai fi postat link-urile inca din primul comentariu ne-am fi lamurit. Oricum aceste greseli apar foarte des.
Trebuie sa recunosc ca e un subiect foarte interesant.
Trimiteți un comentariu