marți, 16 iunie 2009

SHE’S GOT NERVE



Bucureşti, 16 iunie 2009: După numai o lună de research de categorie şi focus grupuri, Fishtank finalizează procesul de branding pentru revista online: She’s Got Nerve.She’s Got Nerve este cea mai nouă publicaţie gratuită online ce se adresează femeilor independente, care ştiu ce îşi doresc. Conţinutul editorial este special conceput astfel încât să poată oferi ajutorul necesar fiecărei femei în a-şi defini stilul propriu de zi cu zi. Este vorba atât de ţinutele şi atitudinea pe care ele o au la birou sau la facultate, cât şi de sfaturi pentru “afterwork”. She’s Got Nerve targetează femeile între 23-35 ani core (15-45 extins), tinere, independente şi orientate spre carierele lor. Acest lucru este evident şi din faptul că She’s Got Nerve este o revistă online, o revistă care se răsfoieşte la birou într-un moment liber sau în pauza de cafea, o revistă care se răsfoieşte exclusiv în faţa computerului. Avem de-a face cu domane şi domnişoare care locuiesc predominant în mediul urban, cu un nivel de trai ridicat, care de cele mai multe ori au un job solicitant care le orferă independenţă faţă de partener sau restul familiei. Pentru acest proiect Fishtank Branding a conceput şi dezvoltat strategia de brand, întreaga identitate vizuală şi verbală, stilul copywritingului de revistă, cât şi strategia de comunicare a brandului.
“Literele logotipului au fost create de la zero special pentru acest proiect. Am renunţat atât la serife cât şi la fonturile bold / heavy, optând pentru o identitate mai simplă, puţin orientată spre fashion şi cu nişte detalii ascuţite dar precise, care vin să întărească vizual pozitionarea revistei. Am fost foarte fericiţi să-l vedem apreciat şi în focus grup.”, declară Cristian Hurhui, Creative Partner şi Head of Graphic Design al Fishtank Branding.
“Am avut foarte puţin timp la dispozitie şi aveam nevoie de o agenţie de branding care să ne înţeleagă şi să poată veni cu o soluţie cât mai rapidă şi mai eficientă. Fishtank, portofoliul lor şi colaborările noastre din trecut, ne-au convis că sunt cea mai bună alegere. Primul numar a fost practic o variantă beta a revistei şi trebuia să iasă foarte bine. Totul a decurs genial şi ce e cel mai important, zâmbim.” spune Andrei Tanase, Publisher-ul She’s Got Nerve.
Revista She’s Got Nerve foloseşte tehnologia Issuu Pro şi poate fi citită gratuit pe www.shesgotnerve.com. În plus, noutăţile sunt anunţate întotdeauna pe blogul revistei: http://www.shesgotnerve.com/revista/.

Niciun comentariu: