marți, 16 iunie 2009

Liberty Parade merge la croitorul de branduri




Bucuresti, 16 iunie 2009 - BrandTailors a creat identitatea vizuala pentru Liberty Parade, pornind de la ideea ca „ daca nu esti niciodata la moda, nu poti fi niciodata demodat”. Avand in vedere acest fapt BrandTailors a realizat logo-ul Liberty Parade care sa respecte regulile unui icon vizual: simpul, de impact si clasic. Liberty Parade este cel mai mare eveniment de muzica dance de strada din Romania organizat de Vibe FM, fiind in acelasi timp si cel mai longeviv eveniment muzical. In 2008 evenimentul a adunat peste 60.000 de oameni care au venit la Liberty Parade Arena, pe plaja dintre Venus si Saturn, pentru a-i asculta pe cei mai faimosi DJ din lume mixand pe camioane. Cu ocazia celei de-a noua editii care se va desfasura in 18 iulie anul acesta, Liberty Parade va aborda o noua identitate vizuala creata de consultantii BrandTailors. „Din dorinta de a tine pasul cu trend-ul vizual in materie de evenimente muzicale, Liberty Parade a avut in fiecare an incepand din 2001 o alta identitate vizuala, fapt care a daunat gradului de recognoscibilitate vizuala a brand-ului.”, a declarat Andreea Florea, Junior Brand Consultant BrandTailors. „Pentru noi realizarea unei identitati vizuale pentru Liberty Parade a reprezentat o provocare: in primul rand, fiind un brand de eveniment muzical si identitatea trebuie sa fie adaptabila si relevanta trendurilor de pe piata, aceasta piata fiind definita prin insasi conceptul de schimbare continua, iar in al doilea rand a reprezentat o provocare pentru ca adoptand stilul grafic caracteristic unui anumit an, exista riscul ca identitatea sa fie supusa iesirii din trend.”, a adaugat Andreea Florea, Junior Brand Consultant BrandTailors. Pornind de la aceste doua premise, BrandTailors a venit cu propunerea realizarii unui icon, bazat pe principiul „ daca nu esti niciodata la moda nu poti fi niciodata demodat”. Un icon trebuie sa transmita un mesaj, un concept, o idee – care este ea insasi eterna si unica, iar pentru Liberty Parade aceasta idee este diversitatea formelor prin care poate fi interpretata libertatea. Astfel, s-au conturat elementele care alcatuiesc logo-ul: fiecare litera care formeaza cuvantul Liberty Parade, poarta unul dintre elementele, iconice la randul lor, prin care oamenii isi exprima libertatea, in cadre geografice sau cronologice diferite: steaua Converse, flip-flops Havaianas, Ray Ban Wayfarer, conturul uni iPod sau cusaturile unei perechi de Levi’s. „Liberty Parade a fost un proiect in care am avut toata libertatea, intrucat Vibe FM ne-a dat mana libera sa cream orice am fi dorit pentru Liberty Parade. Insa in acelasi timp, contextul proiectului ne-a impus marea limitare: sa cream ceva care sa poata fi innoit an de an, dar care sa ramana fundamental o imagine recognoscibila la prima privire: un icon flexibil. De aceea, cred ca am gasit solutia corecta pentru acest paradox.”, a declarat Diana Papuc, Graphic Designer BrandTailors.
Identitatea Liberty Parade a fost gandita astfel incat, in timp, sa poata fi redata prin diferite texturi. Pentru cea de-a noua editie, de anul acesta, contururile care alcatuiesc logo-ul reprezinta glow sticks-urile care animeaza orice eveniment.
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt Diana Papuc si Beatrice Danis – concept creativ, Diana Papuc – design grafic, Andreea Florea si Janos Kurko – management de proiect, Mihai Parpalea – pregatire de tipar. Proiectul a fost realizat cu sprijinul lui Alexandru Baculea – Group PR & Events Manager pentru divizia din Romania a Lagardere Active Radio International.

Niciun comentariu: