Noua campanie de comunicare lansată de Millennium Bank pentru promovarea creditelor ipotecare şi a celor de nevoi personale cu ipotecă este prima din industria bancară, care plasează blogurile şi site-ul de networking profesional Linkedin.com ca suporturi principale în mix-ul de media. Agenţia Initiative Media a fost responsabilă de implementarea acestei campanii, ce urmează să fie vizibilă timp de 6 săptămani.
„Planul de media a fost structurat atât după criterii cantitative (număr de vizitatori), cât şi calitative (notorietatea blogurilor şi structura demografică a vizitatorilor acestora). Studiile atestau deja o creştere incredibilă a internetului, atât în ceea ce priveşte volumul, cât şi credibilitatea sa. A fost nevoie de puţin curaj şi de un client vizionar şi iată că lucrurile s-au întamplat! Avem deja rezultate preliminare ale campaniei şi vǎ pot spune cǎ ea este un succes!” declarǎ Iuliana Stere – New Media Manager Initiative România.
„Includerea consistentǎ a acestei componente, comunicarea în blogosferă şi prin site-uri de networking, în publicitatea online este un pas firesc în evoluţia pieţei de new media în general, dar şi în evoluţia strategiei adoptate de bănci, în particular. Millennium Bank a utilizat de la început o comunicare bine articulată în funcţie de tendinţele actuale şi ne propunem să continuăm această strategie. Aşa cum arată şi sloganul nostru, viaţa ne inspiră”, a declarat Cristina Bold, Director Comunicare Millennium Bank.
Blogurile pe care campania poate fi accesată sunt: bookblog.ro, subiectiv.ro, petreanu.ro, arenait.net, pcnews.ro şi dandragomir.biz.
„Pană nu demult, blogurile erau privite cu scepticism şi folosite doar ca «suplimente» care completau campanii de TV sau presă. Componenta de blogosferă era oarecum aşteptată în peisajul media românesc, iar în dezvoltarea ei am beneficiat de suportul Standout - companie specializată în marketing neconvenţional. În ceea ce priveşte parteneriatul cu Linkedin, provocarea a fost şi mai mare, cu atât mai mult cu cât, noi înşine am purtat negocierile cu reprezentanţii companiei din UK”, adaugă Stere.
Conform studiului ROADS, realizat de IAB România şi PricewaterhouseCoopers România, în 2007 şi în prima jumătate a anului 2008, segmentul finanţe-bănci a fost industria care a investit cel mai mult în publicitatea pe internet în România.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu