marți, 16 septembrie 2008
Cu Opera in strada
Opera iese în stradă în cadrul unui eveniment înscris încă de anul trecut în calendarul capitalei, dar promovat pentru prima dată anul acesta printr-o campanie neconvenţională orchestrată de agenţia Lowe & Partners. Promenada Operei - voci tinere este evenimentul anual în cadrul căruia Opera iese efectiv în stradă, organizând un concert în aer liber dedicat tuturor melomanilor. Este un moment special când un gen perceput drept elitist devine accesibil tuturor. Agenţia Lowe & Partners a preluat conceptul evenimentului, acum aflat la a doua ediţie şi l-a declinat într-o campanie care îşi doreşte să dovedească faptul că opera nu este nici pe departe un gen rezervat unor privilegiaţi. “Am vrut să arătăm faptul că Opera coboară de pe scenă în stradă, că fastul acestui gen muzical nu este dictat de ţinute sofisticate sau de restricţii sociale. Le-am spus practic bucureştenilor că Opera îi aşteaptă pe toţi la concert. Locuri obişnuite din oraş găzduiesc zilele acestea o lojă sau un jilţ din care trecătorii pot privi prin lorniete spectacolul citadin în culori regale. Am încercat totodată să aducem puţin din rafinamentul şi strălucirea operei, în peisajul destul de gri şi tern din Bucureşti. Rezultatul dorit este să aducem cât mai mulţi oameni la Promenadă!”, declară echipa care a lucrat pe acest proiect. Această campanie se doreşte un început în crearea unei imagini pentru această instituţie culturală şi a unui parteneriat de bun augur între ONB şi Lowe & Partners. Colaborarea este una inedită pentru România, unde promovarea şi popularizarea instituţiilor culturale este încă un fenomen rar întâlnit. “Locurile de pe peluza din Piaţa Operei îşi aşteaptă ocupanţii sâmbătă, 30 august, începând cu ora 21:00, pentru cel mai mare concert de muzică clasică în aer liber din Bucureşti. Acest proiect este felul Operei Romane de a milita pentru un Bucureşti european din care răsună şi alt fel de acorduri decât cele ale claxoanelor. Anul trecut, bucureştenii au răspuns în număr foarte mare invitaţiei noastre, în ciuda faptului că evenimentul nu a beneficiat de o promovare ca la carte. Anul acesta însă, mulţumită agenţiei Lowe & Partners, evenimentul a beneficiat de o campanie neconvenţională spectaculoasă şi foarte aproape de oameni. Ne aşteptăm cu emoţie oaspeţii!” a declarat Liana Şega, Director al Departamentului imagine, comunicare şi promovare – Opera Naţională din Bucureşti. Distribuţia acestei campanii marca Lowe & Partners este următoarea: primadone copywriter – Monica Grama şi Maria Andrei, tenor art director – Valentin Mocleasa, soprana account director - Alina Ilie şi tenor dramatic account executive – Sorin Berniczki.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu