miercuri, 23 iulie 2008
PROGES - Bani, Gloante, Placinte si Actiune
PROGES, companie romaneasca importatoare si distribuitoare de materiale pentru amenajari interioare (parchet, mocheta, covoare, PVC, lambriuri, usi), unul din principalii jucatori pe piata amenajarilor interioare din Romania lanseaza campania de vara cu produse inovative, unice in Romania care includ Parchetul Aqua-Step (singurul parchet rezistent la apa din Romania), Bambino, singurul parchet pentru camera copillor sau colectia de parchet laminat Design, o colectie avangardista in domeniu ce imbina ultimele tendinte din domeniul textilelor cu practicitatea produsului parchet laminat.
Compania Proges a lansat noua campanie publicitara a acestui sezon. Campania este una activa, creativa si originala. "Impreuna cu Utopium Advertising am reusit sa dezvoltam un concept creativ direct care sa iasa in evidenta din calupul publicitar" a declarat Annamaria Anton- Bakó, Marketing Manager.
Spotul publicitar prezinta trei barbati care se pregatesc sa jefuiasca o banca. Ei sunt foarte atenti la fiecare detaliu, au masti, arme si ataca doar in urma unui filaj atent. Pornesc cu armele pregatite spre banca, dar se opresc in fata unei placintarii unde realizeaza ca "Nu e nevoie sa jefuiesti o banca pentru a-ti amenaja casa, e suficient o placintarie!" Compania continua sa fie un trend-setter in planul comunicarii deopotriva cu cel al serviciilor oferite clientilor, astfel cele trei personaje sunt jucate de bine cunoscuta trupa Ca$$a Loco, trupa care este imaginea companiei Proges inca de anul trecut.
“Sunt cunoscuti, sunt diferiti de restul trupelor din show-biz-ul romanesc, spun lucrurilor pe nume. Sunt ca noi, ca PROGES, daca ar fi sa extragem esenta si valorile companiei noastre si sa desenam un personaj. Mai mult, am descoperit cat de usor lucram cu ei. Toti trei sunt profesionisti in modul in care abordeaza lucrurile si suntem multumiti de alegerea facuta in reprezentarea companiei. Ne-am inspirat din modele de succes din alte tari, unde asemenea asocieri de imagine sunt frecvente si aduc beneficii si notorietate ambelor parti”, a declarat Annamaria Anton-Bakó, Marketing Manager PROGES.
Spotul Tv a fost regizat de regizorul spaniol Eduardo Vazquez la recomandarea agentiei de publicitate Utopium.
"Clientii Proges fac parte din toate categoriile sociale - din acest motiv am ales sa mergem pe o varianta creativa care sa aiba actiune de calitate, umor, o poveste interesanta si sa atraga atentia in cadrul calupului publicitar. Nu cred ca multi advertisieri din categoria amenajarilor interioare au curajul sa mearga atat de departe din punct de vedere creativ." a declarat Mihai Cristian Pop, Managing Partner, Utopium Advertising.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu