joi, 21 februarie 2008

Iarta-l pe Tavi!

Ultimul spot realizat de Cohn & Jansen pentru Cosmote intitulat “Iarta-l pe Tavi!” vine sa confirme inca o data relatia solida dintre agentie si companie si faptul ca eficienta si creativitatea sunt strans legate de buna intelegere dintre cei doi. Am urmarit cu mare atentie evolutia marcii Cosmote de cand a venit in Romania pana acum. Daca la inceput nu am digerat bine cromatica Cosmote care-mi amintea de Connex-ul atat de brand-uit si rebrand-uit, am reusit sa trec peste asta, si acum sa nu ma mai deranjeze deloc. O companie care a investit atat de mult in publicitate, si a facut-o cu cap, nu are cum sa nu devina un competitor important pe piata de telefonie mobile din Romania. Marketing solid si investitii pe termen lung, asa s-ar traduce in cateva cuvine succesul Cosmote.
Campanii
De la Revolutia Cosmote pana la cele mai noi spoturi publicitare, compania a reusit sa aduca mereu ceva nou. Modul in care comunica e unul prietenos, daca-mi permiteti reclamele Cosmote il au pe vino-ncoa, respira tinerete prin toti porii si asta pentru ca totul s-a construit pe o relatie de prietenie dintre o companie si o agentie de publicitate.
In termini de strategie “Iarta-l pe Tavi!” e dovada faptului ca mai sunt tineri de cucerit pentru Cosmote, ca mai au de unde sa agate, ca targetul tanar nu e epuizat.
Din punct de vedere creativ, povestea e una frumoasa, o felie de viata. Un romantic incurabil nu vrea sa piarda ce are mai drag, adica iubita, asa ca apeleaza la toti prietenii pentru a-l ajuta. Va imaginati ce factura i-ar fi venit lui Tavi daca acesta nu ar fi avut Cosmote cu minute incluse?
Insa intrebarea care ne macina pe toti e alta. Cu ce a gresit Tavi de trebuie sa-si ceara scuze in atatea moduri creative?

2 comentarii:

Carina spunea...

Si mie imi place reclama asta, iar ce cu MMS-urile gratuite e una dintre favoritele mele. Dar n-as zice ca toate reclamele Cosmote sunt grozave. Depinde ce urmarea sa tarnsmita. De exemplu cele care comunicau acoperirea Cosmote se bazau mai mult pe informare si nu erau deosebt de creative :)

Diana spunea...

Spotul "Iarta-l pe Tavi" putea sa iasa mult mai bine daca personajul feminin interpreta mai bine rolul unei femei suparate pe iubit. Nu exista un crescendo al reactiilor ei si de aceea nu e atat de credibil faptul ca ea e cu adevarat suparata. Ea zambeste din primul moment si continua asa pana la sfarsit. Tot efortul facut de Tavi ca s-o impace ne transmite faptul ca a comis-o rau de tot. Nu mai poate apela la "scuza-ma iubita mea, promit ca nu mai fac", un buchet cu flori si ciocolata la usa etc. Deci Tavi a suparat-o rau, dar rau de tot si nu stie cum sa se scoata si ar face orice. Dar, sincer, vi se pare plauzibil tot efortul lui daca noi vedem de la inceput ca ea nu e deloc suparata? Eu sunt fata, mai am prietene fete, si pot spune ca stiu cum reactioneaza o femeie atunci cand e calcata pe bataturi.E suparata, e ceva mai profund, nu zambeste din prima...