luni, 28 ianuarie 2008

Saatchi&Saatchi e pe Love Plus

La inceputul acestui an, Saatchi&Saatchi a fost surprinsa in ipostaze tandre cu Love Plus, parte a PSI Romania, una din cele mai mari organizatii non-profit din lume. Acesta era in cautarea unui partener nou, care sa ii inteleaga unicitatea modelului de business si radacinile marcii.
Revederea cu Saatchi&Saatchi a reaprins flacara pasiunii. Inca din primele zile de relatie, Saatchi&Saatchi a dovedit ca vrea sa se implice, dand ce are mai bun: oameni dedicati, un interes deosebit pentru componenta sociala a brandului, o creatie solida si dinamica si un partener media pe masura.
“Obiectivul nostru principal este sa facem din Love Plus un Lovemark, adica un brand atat pentru minte, cat si pentru inima. Conceptul de Lovemarks este o frumoasa poveste de dragoste, pe care Saatchi&Saatchi o traieste zilnic, indragostit de brand-urile pentru care creaza. Love Plus este un brand generos din punct de vedere creativ, de aceea sunt convins ca relatia noastra va fi una plina satisfactii”, afirma Nick Hine, Director de Creatie Saatchi&Saatchi.
Pentru ca Love Plus a fost sustinut pana in 2007 de finatare externa, acum isi doreste o rentabilizare financiara a marcii, asa incat sa se poata autosustine total in Romania. Vrea sa investeasca si in media, intr-o campanie tactica de mentinere a notorietatii, urmand ca in a doua parte a anului sa demareze o campanie de imagine pe baza informatiilor pe care le va obtine de la consumatori prin cercetare de marca.
Love Plus este o marca sociala detinuta de organizatia non-profit PSI (www.psi.org), iar profitul pe care il realizeaza la final de an este readus in proiecte de responsabilizare sexuala a tinerilor (www.faccevreau.ro) si altor grupuri de risc.

Niciun comentariu: